Microsoft AcademyMicrosoft Academy logo

MikroTikMIKROTIK logo

IQRF

IQRF logo

Adobe Illustrator logo

Adobe Photoshop logo

Adobe InDesign logo

Autodesk logo

CiscoCisco logo

ECDLECDL logo

IBMIBM logo

CINEMA logo

COREL logo

Pracovní nabídky - brigády


24.11.2020

Dobrý den, dovolujeme si Vás oslovit s možností spolupráce Vašich studentů s naší technologickou firmou, působící na trhu přes více než 10 let, která do svého týmu hledá SW vývojáře. V případě zájmů nás neváhejte kontaktovat.

S pozdravem

Lucie Italy

Obchodní asistentka

MASTER IT Technologies, a. s.

Výstavní 1928/9, 702 00 Ostrava-Moravská Ostrava
Czech Republic

tel.: +420 552 321 450

fax: +420 552 533 000

lucie.italy@masterit.cz
www.masterit.cz, www.masteritgroup.eu


25.3.2020

Dobrý den pane řediteli,

po telefonní domluvě zasílám nabízenou pozici Specialisty IT do společnosti Hyundai Glovis Czech Republic s.r.o. v Nošovicích, která je vhodná i pro absolventy středních škol. V současnosti na tuto pozici hledáme 2 zaměstnance. Náplň práce zahrnuje především vývoj a údržbu interních informačních systémů, monitorování serverů, uživatelskou podporu systémů, apod., viz. příloha. Předpokladem je komunikativní znalost anglického jazyka.

Pro šikovného absolventa se může jednat o výbornou příležitost uplatnit své nabyté vědomosti ze školy, popř. zkušenosti z předešlých zaměstnání, nebo praxí.

Možnost prezentace naší společnosti a daného pracovního místa přímo ve Vaší škole jsem prodiskutoval s vedoucím IT oddělení, p. Kojeckým, který plně souhlasil. Studentům bychom představili naší společnost a pracovní pozici pomocí vytvořené prezentace. Pokud byste byl pro, z naší strany bychom měli čas od poloviny druhého týdne v dubnu, pokud to již není pozdě a bude Vám to vyhovovat.

Děkuji Vám za spolupráci a za Váš návrh.

S přáním hezkého dne

Bc. Michal Čapčuch, DiS.

Hyundai Glovis Czech Republic s.r.o.

73951 Nošovice | Czech Republic

Tel: +420 558 408 122

michal.capcuch@glovis.cz

www.glovis.cz


7.2.2020


MPM

Dobrý den pane řediteli,

oslovuji Vás na základě předešlé spolupráce mezi naší firmou MPM-QUALITY v.o.s. a školou.
V minulosti jsme s Vaší pomocí hledali pracovníka na pozici Správce webového obsahu.

Vaší studenti u nás každoročně absolvují praxi a jako absolventi obsadili i pracovní pozice.

 

Tímto bych nyní navázal a požádal Vás o zveřejnění inzerátů na pozici GRAFIK SENIOR a GRAFIK JUNIOR.

Jedná se o interní pozici na plný úvazek s možným nástupem listopad 2018. Přikládám bližší informace v pdf,

případně jpg.

Děkuji a s pozdravem

Petr SATINSKÝ

grafické studio

Příborská 1473
738 02 Frýdek-Místek
tel.: +420 558 441 173
GSM: +420 739 600 473
satinsky@mpm-quality.cz

www.mpm-reklama.cz

 

MPM-QUALITY, v.o.s.

Příborská 1473, 738 02 Frýdek-Místek, C Z E C H R E P U B L I C (EU)
IČ: 47987430, DIČ: CZ47987430

 

Nabídka pracovních příležitostí - při kontaktu se odvolejte na ředitele SŠINFOTECH

World Capital

11/2020
Matouš Polák - absolvent SŠINFOTECH oboru počítačová grafika
Ředitel - 603721242

 
Jako společnost jsme se v roce 2017 rozhodli začít podporovat primárně mladé české mozky, které mají zajímavé podnikatelské nápady v oblasti informačních technologií nebo i v jiných perspektivních odvětvích, ale nedisponují dostatečným finančním kapitálem potřebným k realizaci svých snů.

V současné době podporujeme několik projektů působících svou aktivitou na mezinárodni úrovni. Naše spolupráce nespočívá jen v poskytnutí finančních prostředků, ale v celkové pomoci při rozjezdu svého podnikání.

www.worldcapital.cz


14.10.2020


9/2018

Vážený pane řediteli

chtěla bych vás požádat, zda by ve škole bylo pro studenty možné vyvěsit či zveřejnit na vašich internetových stránkách nabídku volných pracovních míst v naší společnosti? Leták zasílám v příloze.

Děkuji za vstřícnost a přeji pěkný den

T. Nenzová

Taťána Nenzová | HR Senior Supervisor

T: +420 553 031 758 Ext: 71 758

Na Rovince 862, 720 00 Ostrava, Czech Republic

www.pegaservice.eu


27.9.2019

Dobrý den ,

Chtěla bych se Vás zeptat zda by jste neměli zájem se svými studenty nebo neměli kontakt na někoho kdo by nám pomohl sestavit program pro naší půjčovnu .

Hledáme někoho, kdo by uměl programovat dle specifikace - viz. níže.

Systém obsahuje tyto klíčové funkce:

  • adresář zákazníků
  • skladové hospodářství
  • správu pronájmu
  • správu prodeje
  • správu servisních úkonů

Systém je postavený na frameworku Symfony v3.3. Na komunikaci s databází (MySQL) je použitá knihovna Doctrine ORM. Šablonovací systém je Twig.

Styly jsou psané pomocí preprocesoru LESS. Na usnadnění práce s JavaScriptem je použité jQuery.

Děkuji za Vaši odpověď
S pozdravem

Bednárková Petra
tel.:731310058

HR systém s.r.o.

Slezská 1080

Frýdek-Místek

73801


5.6.2018

Nabízíme volné pracovní místo na pozici Operátor Copy centra v Ostravě.

Náplň práce:

přebírání zakázek přes pult, jejich datové zpracování, tisk na zařízeních Xerox, dokončování,

vedení databáze zákazníků, administrace zakázek směrem z firmy

Požadujeme:

znalost Excel, Word, Corel a Adobe Photoshop, Anglický jazy, komunikativnost, příjemné vystupování

Životopisy posílejte: nada.kocianova@xorsoffice.cz

S pozdravem / Best regards
Naděžda
Kocianová

XORS OFFICE spol. s r.o.
Mariánské nám. 5
709 00, Ostrava - Mariánské Hory

Tel: +420 603 268 982
mailto:nada.kocianova@xorsoffice.cz

Nabídka pracovní pozice nebo zkušební stáže pro studenty nebo absolventy IT SŠINFOTECH - hlavní pracovník IT - referent /možnost zapracování/

Vážený pane řediteli, na základě našeho osobního jednání ve věci poptávky Stavebního bytového družstva ve Frýdku-Místku (dále jen „družstvo“) po IT referentovi Vám po konzultaci s naším ajťákem posílám požadavky na znalosti a schopnosti IT referenta.

  • instalace a správa doménového serveru postaveného na LINUXu
  • instalace a správa mail serveru postaveného na LINUXu
  • znalost SQL jazyka, nejlépe ORACLE
  • instalace a nastavení HW v prostředí Windows 7 a Windows 10
  • vývoj databázových aplikací pro webové prohlížeče

O ostatních podmínkách bude družstvo informovat zájemce individuálně.

V případě zájmu nebo podání bližších informací kontaktujte ŘŠ 777900010.

S pozdravem

RNDr. Michal Kůstka

ředitel družstva


Nová pracovní nabídka pro ajťáky !!!

Společnost TrojanoviceNET s.r.o. se zabývá poskytováním telekomunikačních služeb, zejména Internetu a projekty budování datové komunikační infrastruktury, tj. WAN sítí, serveru pro internetové služby(www, mail apod.), software, televizní služby v rámci balíku Triple play, VOIP a další služby.

Pro naši společnost TrojanoviceNET s.r.o, hledáme formou výběrového řízení zaměstnance na pozici:

Samostatný technický pracovník – servis domácích přípojek a klientů

Popis práce:

Instalace nových přípojek k internetu (radio 5Ghz)

Odstraňování poruch

Požadujeme:

řidičský průkaz sk. B

chuť pracovat v oboru

manuální zručnost

dobré komunikační schopnosti

Nabízíme:

Zaučení (vhodné pro absolventy),

samostatnou i týmovou práci,

zázemí stabilní a prosperující společnosti,

odpovídající finanční ohodnocení.

Své životopisy zasílejte na jobs@trojanovicenet.cz.


Dobry den.

Vasim studentum nabizime moznost brigady pres prazdiny a dale. Muzete prosim ve Vasich prostorach uverejnit prilezenu nabidku brigady. Dekuji Vam velice a preji Vam pekny den

Pavel Pavlovič

Litol.CZ

Na Vysoké mezi 387 / 34

Lysá nad Labem - Litol

289 22

Email: Info@Litol.CZ

Web: www.Litol.CZ

Tel: 00 420 314 501 201

VM : 00 420 314 501 202

Fax: 00 420 314 501 203

SMS: 00 420 603 369 310


Nabídka pracovní pozice v IT

Aktuálně obsazuji pozici dohledového specialisty IT se znalostí angličtiny, možno i absolventa. Bylo by tedy možné zveřejnit tuto možnost na vašem školním FB?

http://www.profesia.cz/prace/work-service/O3085776

V případě potřeby se na mě neváhejte obrátit.

Děkuji za případnou spolupráci,

Bc. Hana Foldynová

FoldynovaHana@seznam.cz

HR Specialist Work Service


 

 

 


Exkluzivní nabídka pracovní pozice pro grafiky.

Dobrý den, pane řediteli, obracím se na Vás s prosbou, zejména z důvodu, že z vaší školy vycházejí kvalitní absolventi a velmi ráda bych nejdříve nabídla pracovní pozici pracovníka propagace vašim studentům – letošním maturantům.

Jedná se o plný pracovní úvazek. Níže uvádím základní požadavky na tuto pozici.

Výběrové řízení bude probíhat v průběhu měsíce dubna. V případě zájmu studentů, prosím, o zaslání životopisu na mou e-mailovou adresu do 31.3.2017

Nástup bude možný již od 1.5. ( zkrácený úvazek v případě maturanta ) a po maturitě plný pracovní úvazek.

Nabízíme práci v moderní a úspěšné firmě s celosvětovou působností, v kolektivu obchodního úseku, kde je práce velmi pestrá, zajímavá, dynamická a vyžaduje aktivní přístup a chuť do práce.

Zaměstnanecké benefity Cafeterie Plus, telefon, příspěvky zaměstnavatele na stravování a jiné bonusy.

Požadavek na pracovníka – vypsání výběrového řízení

Profese: pracovník propagace

Náplň: příprava a zpracování materiálů pro reklamní účely v souladu s firemní corporate identity, organizace výstav; editace www stránek, udržování firemních profilů na sociálních sítích

 

Znalosti: Office, PowerPoint, Corell Draw, Adobe Acrobat, a jiné;

Jazyky: dva cizí světové jazyky z čehož jeden aktivně;

Ostatní: kreativita; logické myšlení; komunikativnost; práce v kolektivu; loajálnost;

Jsem kdykoliv k dispozici, v případě dotazů mě zájemci mohou kontaktovat telefonicky, e-mailem nebo osobně.

Děkuji Vám mnohokrát!

S přáním pěkného dne | С глубоким уважением | Best regards

Ing. Barbora Veličková | Барбора Величкова

Obchodní ředitelka | Коммерческий директор | Commercial Director

tel.: +420 558 411 631 | mob.: +420 775 865 721 | e-mail: velickova@ferrit.cz | Skype: barbora.velickova

Poslední změna:
Galerie Ze života školy Rozvrh hodin Rozvrh vyučování
Přihlásit se:
Zapomenuté heslo?
PIXIO | Internetová agentura Zavřít